Oprava laserového zameriavača

26.08.2009 20:13

 

Kúpil som si guličkovku, ku ktorej bol aj laserový zameriavač. Číňania síca hovoria, že má max. 5mW, ale (z vlastnej skúsenosti) to bude aspoň 10mW. Prvých pár týždňov fungoval laser bez problémov, ale potom niekde nastal skrat a laser svietil stále. Čo bolo horšie, stalo sa mi to asi 250km od dieľne, takže sa s tým nedalo nič robiť :´(. Keď som prišiel domov, tak som začal s opravou.

laser (na konci toho jábla je tlačítko, ktorým sa laser zapínal)

tu niekde nastal skrat (stav po provizórnej oprave)

túto časť som odstránil. Potom som pre istotu skúsil ,,píp-testom", či nie je skrat v tom čiernom kábli. Píííííííííííííííííííííííííííp...

tak som sa rozhodol dať tam vypínač.

odstránil som tie kúsky plastu, v ktorých bol predtým zalepený čierny kábel, ohol som vývody vypínača, aby sa tam vošiel a do krabičky som spravil dieru pre vypínač

vypínač vnútri...

A funguje ,,ako po masle"!

Späť

Vyhľadávanie

© 2009 Všetky práva vyhradené.